måndag 17 augusti 2020

Hösttermin

Jag har haft ganska lite motivation för bloggande senaste tiden, men nu när semestrarna är över kanske motivationen ökar. Att gå tillbaka till jobb efter semester tar emot, även om jag är glad att jag fortfarande har ett jobb osv. Jag ser ändå fram emot den dagen jag känner att jag sparat ihop tillräckligt mycket för att tycka att det är värt att gå ner i arbetstid.

Sen sist jag skrev har börsen tickat på bra, att sälja i maj hade inte varit en vinnande strategi i år, och nu till kräftorna kan man unna sig bättre kräftor än vanligt om man varit på börsen. Jag har inte gått ur, och köpte på mig rätt mycket i dippen i våras så jag är nöjd med min strategi.

Jag kommer nog att få lite motivation att blogga nu när sommaren lider mot sitt slut, att jobba och stressa brukar öka motivationen att skriva av sig lite. Ser också fram att läsa andra bloggar mer för att få upp sparmotivationen, även om den sällan är låg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar