söndag 1 december 2019

Ny månad

Senaste tiden har jag varit dålig på bloggandet, jag har ändå följt andra bloggar, men har inte haft så mycket inspiration att skriva. Jag har ändrat lite i mina tillgångar samt köpt på mig en del XACT högutdelande.

November var en rätt upptagen månad och jag har lyckades leva billigt tack vare detta. Jag ser verkligen fram emot att det snart är julledighet, jag ska försöka lägga lite mer tid på att uppdatera mig angående börsen under denna.

På black friday köpte jag ingenting förutom aktier, att alla runt omkring pratar om vilka fynd de gjort med den ena prylen mer onödig än den andra gjorde mig bara mer osugen på att köpa något, även om det hade kunnat vara ett tillfälle att fynda lite billiga julklappar.

2 kommentarer:

  1. Hej! 

    Vi vill tipsa om vår tjänst Blogghubb, där vi hjälper bloggare att synas. I vårt bloggflöde sammanställer vi nya blogginlägg från massvis av olika bloggare (med en kort inledning + en länk till bloggaren). Tjänsten är helt gratis, och kommer alltid att vara det.

    Om du vill att din blogg ska synas i flödet kan du följa instruktionerna här (väldigt enkel process): https://blogghubb.se/ansok 

    Med vänliga hälsningar
    Grundarna av Blogghubb

    SvaraRadera
  2. Jag erbjuder personliga, affärs- och fastighetsprogram och mitt huvudsakliga fokus är att hjälpa kunder att säkra det kapital de behöver för sina projekt med lågt intresse. Lånebelopp från 2000 USD med gynnsamma villkor och amorteringsscheman upp till 20 år. Jag gillar att arbeta med: Multifamily, lager, hotell, resorts, köpcentrum, detaljhandel, kontor, industriell, blandad användning, filmproduktion, grön energi, förnybar energi, guldgruvor, flygplatser, assistansbostäder, cannabis, speciella situationer, fixa & Flip och utrustningsfinansiering. Mina program möjliggör omedelbara lånebeslut "utan att göra en kreditkontroll". Kontakta vår mail pennymarkloanservices@gmail.com för mer information

    SvaraRadera