fredag 14 september 2018

Vad ska jag skriva?

Ibland är det svårt att få inspiration till sina inlägg. Det går ju att avstå från att skriva, men jag skriver gärna lite bara för skrivandets skull.

Jag har inte köpt några nya aktier senaste tiden och hösten är tråkig för min portfölj då jag inte har många utdelningar då. Jag funderar på att köpa på mig lite i Avanzas nya globalfond, äger ni något i den?Den senaste veckan har min portfölj gått upp en del, och jag börjar bli väldigt nära mitt mål på att ha en tredjedels miljon innan årets slut, men mycket kan hända innan dess.

Senaste tiden har det varit fullt upp med diverse andra saker än börsen, men eftersom min portfölj jobbar på av sig själv så är jag nöjd med att inte kolla den varje dag.

Jag har ett par smågrejer på gång som jag hoppas kommer kunna generera lite pengar på sikt, jag kommer nog att skriva mer om dem när det börjar bli mer aktuellt. Annars rullar det mesta på ungefär som vanligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar