måndag 17 december 2018

Snart lite ledigt

Av någon anledning brukar december alltid lyckas med att fylla upp kalendern ordentligt, glögg som ska drickas, saker som ska fixas, leveranser som ska ut till kunder på jobbet innan året är slut osv.

Jag har därför haft lite fullt upp och inte hunnit följa bloggar och ekonominyheter som vanligt, men det har ändå varit skönt med lite paus från börsen. Mina investeringar jobbar på utan att jag håller koll.

Det är trevligt att detta år bjuder på en arbetstagarjul och ledigheten blir rätt lång trots få spenderade semesterdagar. Börsen ser inte ut att sluta på plus för detta året, men vad börsen står i vid ett årsskifte är inte så relevant, långsiktigt spelar inte årsskiftena roll. Jag har tänkt kolla lite om mellandagarna kan bjuda på rea i de aktier jag vill öka i. Tills dess är det bara att jobba på och få klart med saker på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar