torsdag 12 mars 2020

Vilket ras!

Nu är den värsta börsdagen på Stockholmsbörsen över. Vem vet om det kommer fler liknande dagar, kanske får vi snart en rekyl uppåt?

Jag har passat på att öka i alla mina innehav idag. Även om börsen lär fortsätta ner känns det bra att ha passat på att handla på rean, och jag har runt 50.000 kr i likvida medel som jag planerar att att få in på börsen inom en relativt snar framtid. Vi får hoppas att spridningen av covid-19 börjar avta snart, och att de som är sjuka tillfrisknar!

Mitt jobb och många andras har satt in många restriktioner och uppmaningar till att så många som möjligt jobbar hemifrån och att antalet resor minimeras. Det känns skönt att ha ett jobb som man kan jobba hemifrån med. Det verkar som att halva Sverige har varit i Italien över sportlovet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar