fredag 18 maj 2018

Äntligen helg

Skönt att arbetsveckan är över. Det har varit rätt fullt upp senaste dagarna med jobb på dagarna och en och annan öl i solen på kvällarna, det gäller att passa på så länge sommarvädret är här.

Portföljen har gått bra senaste tiden, Paradox, Starbreeze, Tobii och G5 har gått upp väldigt mycket. Mitt innehav i G5 är upp 95 % sedan köp, så det är synd att det råkar vara mitt minsta innehav...

Nästa vecka har jag tänkt att inte logga in på Avanza på hela veckan eftersom jag har börjat få in en vana att logga in för ofta så är det dags för lite detox, allt som tar onödig tid vill jag skära ner på. Eventuellt loggar jag in under uppesittarkväll, men annars får det vara.

Det är för övrigt tråkigt att iZettle blev uppköpta av Paypal igår, varför kan inga svenska framgångsrika företag se till att växa själva utan att bli uppköpta av Amerikanska storföretag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar