söndag 2 december 2018

Första advent

Nu är det första advent och då kan det väl ändå anses vara okej att börja med jultraditioner, även om handeln har pågått någon månad redan. Trots outhärdlig julmusik med cheesy jullåtar så finns det en del mysiga saker som hör till julen. Glögg och julgodis till exempel. Julbelysningar i fönstren och en del filmrelaterade saker är sevärda.

Vi får hoppas att börsen går bra i december, det vore en fin julklapp. För tillfället ligger SIXRX på +1,72 % i år, med 17 börsdagar kvar. Det blir spännande att se om vi slutar på plus eller minus och om jag lyckas klara mitt årsmål. Mina utgifter i november landade på strax över 10.000 kr, vilket jag tycker är en bra månad. December blir nog svårt att slå det då jag har lite inplanerade aktiviteter och lite julklappar att köpa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar